Reklama na dachu - wyróżnij się!

Google zrewolucjonizowało Internet. To truizm, ale wpływ giganta z Kalifornii na nasze codzienne życie jest większy, niż przypuszczamy. Bez amerykańskiej wyszukiwarki trudno będzie odnaleźć cokolwiek w sieci, a dopasowanie biznesu do nowych algorytmów stało się nowym, marketingowym świętym Graalem. Dzięki Google możemy zobaczyć każdy zakątek świata bez wychodzenia z domu. Google Maps pokazuje wszystko i to zlotu ptaka. Z łatwością możemy sprawdzić jak wygląda hotel zarezerwowany na wakacje albo siedziba potencjalnego partnera biznesowego. Dach naszego budynku świetnie widać także na zdjęciach z drona.

Co to oznacza? Prostą rzecz. Dobrze mieć ładny, zadbany dach. Dodatkowo warto go wzbogacić o logo firmy. Będzie wyglądać fantastycznie, gdy przeleci nad nim wspomniany dron, samolot lub gdy nowy klient zechce obejrzeć naszą firmę przez aplikację.

Jak wykonać taki dach? W Polsce taką możliwość oferuje firma PROTAN POLSKA, lider w produkcji membran dachowych wprost z Norwegii. Dach może mieć dowolną kolorystykę, zgodnie z wytycznymi stawianymi przez Inwestora. Duże możliwości w zakresie wyboru idealnego odcienia pozwalają wykonanie napisu lub graficznego logo na dachu, albo po prostu stworzenie dachu w firmowych barwach.

logo-na-dachu2.jpg

Innym przykładem umieszczenia logo na dachu budynku są dachy strome. Jeżeli mamy taki dach lub gdy rozważamy takie rozwiązanie, warto wziąć pod uwagę fakt, że gdy zaprojektujemy go wraz z logo, to będzie ono widoczne także z poziomu chodnika czy ulicy. Stając się, dodatkowo, bezpłatną reklamą naszej firmy.

Wielkość liter na dachu może wynosić od 9 m do 30 m wysokości. Wykonane są one z membran w rolkach, ciętych za pomocą specjalistycznego plotera. Montaż logo na dachu odbywa się poprzez zgrzewane liter z wykorzystaniem ciepłego powietrza.

Cała operacja nie jest bardziej skomplikowana niż montaż zwykłej membrany. Należy jednak pamiętać, aby do dachu z logotypem zatrudnić geodetę , który precyzyjnie wyznaczy miejsce montażu poszczególnych jego elementów, tak, aby wszystko zgrało się w spójną całość.

logo-na-dachu3.jpg

Logo na płaskim dachu jest dodatkową, długoterminową reklamą. Takie niestandardowe rozwiązania dachowe będą coraz powszechniejsze i atrakcyjniejsze, także w kwestii estetyki budynków. Niecodzienna kolorystyka, uwypuklenie barw firmowych czy umieszczenie logo na dachu pozwala kreatywnie pokazać się z innej strony.

Wiedzą to i wykorzystują największe marki, takie jak Amica, Farmacol, Panattoni czy Brembo, które zainwestowały w logotyp na dachu budynków i teraz mają nie tylko przewagę w Google Maps, ale także mogą liczyć na doskonałe zdjęcia referencyjne. Kontrahenci to docenią!